sportu zdar

30. května 2010 v 17:51 | Hanka |  Hanka
na začátek - pardon za odmlku, čas je můj nepřítel. To ovšem neznamená že jsem se přestala hnát za krásným tělem, naopak!
chodím obden (někdy ob dva dny - podle času) do fitka. na začátek si dám 40 minut na běžícím pásu, sice neběžím celou dobu, ale i rychlá chůze je aerobní pohyb, žeano :) potom 20 mintek lehkého cvičení na strojích a nakonec asi 10 minut orbitrek. uuuuf, vždycky se ke cvičení musím strašně přemlouvat, ale ten pocit když člověk vyleze po cvičení ze sprchy, co si budeme povídat!
jo, a na páse na začátku spálím okolo 300kcal, z čehož mám radost největší:)
 

Kate Moss

15. května 2010 v 14:48 | Hanka |  inspirace
km
k
kml

prší a prší

14. května 2010 v 9:47 | Hanka |  Hanka
a moje nálada tomu odpovídá, nic se mi nechce, nejraději bych zůstala celý den v posteli. Včerejší jídlo jsem trošku (spíš trošku hodně) pos.ala, přišel k nám na návštěvu kamarád a přinesl pizzu, tak jsem si v 19h místo předepsaného jídla dala dva malé kousky pizzy. Výčitky na sebe nenechaly dlouho čekat a tak jsem celé hodování završila tabletkou projímadla. Teď se cítím lehoučce, asi jsem i trošku zhubla (zvážím se v úterý ráno), a dneska mám v plánu svůj jídelníček dodržet do puntíku, ani o kousek pizzy víc
dneska:
9.00 Alpro vanilkový sojový dezert
12.00 100g zeleniny (ledový salát, rajče okurek)
15.00 100g zeleniny -"-
18.00 100g krůtí dětské šunky

chybí mi ještě jedno jídlo, mám celý režim trošku posunutý a snídaně v 7.00 nestíhám, tak aspoň takhle
jdu mrknout na vaše blogy, jak se máte a jak se vám daří boj s jídlem :-)
 


trocha anatomie

12. května 2010 v 22:16 | Hanka |  inspirace
nevím  jak to máte vy, ale já prostě zbožňuju klíční kosti. Líbí se mi, když jdou se rýsují po celé své délce a jakoby vykukují nahoře na ramenou (na obrázku vedle pramenu vlasů na jejím pravém rameni). Na téhle fotce to jde pěkně vidět, i když uznávám, že holka na fotce má na můj vkus až moc hubené ruce, prostě ručičky :)
kosti

Oblíbené blogy

12. května 2010 v 13:03 | Hanka |  Hanka
měla jsem tady spoustu odkazů na neaktualizované blogy, všechno jsem tedy smazala a přidám si jen ty, které mě baví a které chci navštěvovat pravidelně

mléko mám z krku, jde se jíst!

11. května 2010 v 21:02 | Hanka |  moje jídlo
od zítřka je ke mně dietní rozpis milosrdnější, dneska mi kručí v břichu jako blázen, jsem docela bez energie a moc se nesoustředím, no pro předzkouškový stav kdy mám spoustu restů úplně ideální  středeční jídlo bude vypadat následovně:
7.30h termix (650KJ)
10.30h 100g Cottage
13.30h 150g vařeného krůtího masa (s nějakým dobrým kořením)
16.30h 150g salátové okurky
kolem 19h dvě vejce
strašně se těším na jídlo, večer jdu na akci, doufám, že tam nebude raut a nebudu moc trpět

první den diety

11. května 2010 v 9:42 | Hanka |  moje jídlo
pro tentokrát jsem si vybrala dietu plnou bílkovin s minimem sacharidů a cukry, nemizí při ní svalová hmota ale tělo spaluje rovnou tuky, a to je to, co chceme :) dietka trvá 13dní, slibuje úbytek 5-7kg. A co je nejlepší - jíte 5x denně a po skončení diety máte zrychlený metabolismus a tím pádem se vyhnete jojo efektu. vau!
den první:

snídaně: 250ml mléka (já dávám sojové, ke kravskému mám odpor)
svačina: totéž
oběd: totéž
svačina: totéž
večeře: totéž

pro případ nejvyšší nouze mám nízkotučné neslazené kakao a umělé sladidlo, které do mléka můžu přimíchat, ale snad to nebude potřeba

po roce jsem zpátky

10. května 2010 v 22:29 | Hanka |  Hanka
asi už nedokážu existovat bez toho, aniž bych myslela na jídlo, na to co sním a kolik to má kalorií. Jednou bych se chtěla najíst normálně, bez přemýšlení nad energetickou hodnotou a bez výčitek...tenhle blog jsem zakládala před dvěma lety, tehdy jsem z 56kg zhubla na 50kg. Přišly nějaké životní změny a vrátila jsem se zpátky na svých 55. To bych ovšem nesměla být nenažraný mlsoun abych si aspoň tuhle váhu udržela. Teď mám už pár měsíců 57-58kg, problém dopnout jakékoliv kalhoty z mého šatníku a fobii ze zrcadel...vracím se zase k blogování. Mým cílem je 50kg, začínám od zítřka. Budu ráda když na můj blog zavítáte a podelíte se se mnou o svoje (ne)úspěchy v proměně ve štíhlé slečny. vaše Hanka

dočasně pozastavuju blog

6. února 2009 v 18:54 | Hanka |  Hanka
nějak se mi teď nedaří tak, jak bych chtěla, nemám chuť sem cokoliv psát....
vrátím se, za pár týdnů
a na vaše blogy budu chodit dál:-)
držím vám palce a těším se naviděnou!!
vaše Hanka

Rafinovaný cukr

12. ledna 2009 v 15:50 | Hanka |  zajímavé články
Působení na tělo - nemoci z rafinovaného cukru:
Kamkoliv cukr vstoupil přinesl s sebou degeneraci a choroby (a to i původní přírodním národům).
  • Jedna z těch "drobných" nevýhod konzumace cukru je, že otupí chuť přirozeně sladkých potravin (např. zelenin).
  • Rafinovaný cukr demineralizuje organismus. Likviduje minerálové zásoby těla. Tím mj. způsobuje nedostatek vápníku, což má dalekosáhlé účinky např. na vznik zubního kazu, osteoporózu, křeče ve svalech, ale i veškeré porušení nervové soustavy.
  • Cukr překyseluje organismus, žaludek je jím ochromen (stačí i ¼ kávové lžičky cukru), začne produkovat ohromné množství kyseliny (cukr je silná zásada - tzn. že je kyselinotvorný). Při opakovaném působení se můžou vytvořit žaludeční vředy.
  • Cukr podporuje v těle výskyt plísní - obzvláště Candidy (je to přírodní kvasinka, která normálně tvoří asi 10 - 15 % střevní flóry). Dojde-li k jejímu přemnožení, produkuje toxiny a zaplaví jimi celý organismus. Základní symptomy: stavy únavy, bezdůvodná bolest hlavy, náladovost, deprese, bolest v krku, astma, nemoci střev, alergie, svalové bolesti, otoky kloubů, špatné trávení, záněty močového měchýře či pochvy. Dochází k přetěžování imunitního systému (intoxikace organismu zatěžuje hlavně lymfatické uzliny, což je hlavní místo tvorby nádorů a cyst, toxiny v podobě chemických derivátů poškozují psychiku člověka a také napadají buňky, ty oxidují, vzniká zánět ("- itida"). Deformace buněk může přejít až na rakovinné bujení (v pokročilém stadiu rakoviny, může střevní flóra obsahovat až 100% organismů Candidy albicans…)
  • Celkově oslabuje imunitu a tím se spolupodílí na mnoha onemocněních včetně AIDS, tuberkulózy…
  • Cukr je jedním z hlavních fyzických komponentů při vzniku a prohlubování hypoglykémie a cukrovky.
  • Působení na psychiku: zjednodušeně řečeno cukr disociuje člověka, oslabuje ho, otupuje a odděluje ho od vlastních pocitů. Rafinovaný cukr má přímý vliv na naše myšlení - ničí stření bakterie, které jsou zodpovědné za tvorbu vitamínů skupiny B. Dále se podílí se na vzniku všech tzv. psychických nemocí.

Kam dál